piątek, 2 października 2009

Nowe plakaty na konferencje

Dziś inauguracja roku akademickiego 2009/2010, co za tym idzie moje dzieła, które przez ostatni tydzień zdobiły gmach WZ pójdą do kosza. Ale na szczęście uwieczniłam je na blogu ;-)
Ostatnio spędziłam sporo czasu nad projektami plakatów na dwie zbliżające się konferencje. Pierwsza z nich na temat zarządzania w warunkach globalizacji a kolejna - listopadowa, z dziedziny marketingu społecznego. Zalecenie było aby wyglądały nowocześnie: metal i szkło, bez motywów roślinnych i zwierzęcych. Ale pomyślałam sobie, że czasem przyda się jakiś kolorowy akcent w tych nieco melancholijnych, futurystycznych błękitach. Postanowiłam zatem dodać tęczę, ludzkie dłonie i kolorowe napisy. Na twarze i postacie biznesmenów niestety nie mam funduszy, bo zdjęcia przedstawiające osoby są bardzo drogie, w bardzo dobrej rozdzielczości mogą kosztować nawet ponad 1000 zł.
Oto kilka moich dotychczasowych wysiłków:
1.
Otrzymałam sugestię, że dobrze byłoby na plakacie umieścić prawdziwych ludzi zamiast ich cieni. Być może zrobię kiedyś sesję fotograficzną wśród pracowników i studentów. Aby zdobyć trochę materiału do nowych plakatów. Ciekawa jestem czy znaleźliby się chętni aby za darmo użyczyć swojego wizerunku w celu uświetnienia konferencji lub jakiejś uczelnianej uroczystości.

2.

3.


4.

3 października (sobota wieczór) 
Zrealizowałam kolejny pomysł na plakat z dłońmi w roli głównej. Ten pomysł chodził za mną już od kilku dni:
 5.
 
4 października 
Bardzo stresujący dzień. Wieczorem narysowałam kolejny plakat. To już trzecia propozycja na konferencję o marketingu społecznym. Tym razem "niskonakładowa" produkcja.
Ale myślę, że może się spodobać wielbicielom prostoty.

6.

5 października. 
Dziekan wybrał plakat 3 i 4. W nr 4 kazał przerobić tytuł i datę aby był na listopadową konferencję. Więc w sumie niepotrzebnie zrobiłam dwie ostatnie propozycje. Ale Jestem zadowolona, że je stworzyłam, bo było to dla mnie ciekawe doświadczenie. Poza tym mogłam się na chwile oderwać od przykrych myśli i zająć umysł dobieraniem kolorów i kształtów.


0 komentarze:

Prześlij komentarz