sobota, 3 kwietnia 2010

Kartka świąteczna ode mnie

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga. Ostatnio nie miałam zbyt wiele czasu aby pisać nowe posty o PS sprawy osobiste bardzo mnie pochłonęły.

Z okazji Świąt Wielkiej nocy życzę wiele natchnienia do pracy twórczej, dużo wiary we własne siły i aby Wasze serca i dzieła, które tworzycie uniosły się ponad przemijanie!

A tutaj karteczka świąteczna, którą sporządziłam na tę okazję.
W tle użyłam  Pędzli kwiatowych do haftu. Kształt jaja jest zrobiony narzędziem Piórko, wypełniony gradientem (opcje mieszania ->nałożenie gradientu), dodałam też cień wewnętrzny i zewnętrzny. A na końcu  radośnie pomalowałam standardowymi pędzlami Photoshopa ;)

Wesołego Alleluja!
Jajo w koszu niech się buja,
niechaj pachnie Wam kiełbasa,
a w kieszeni będzie kasa!

0 komentarze:

Prześlij komentarz