sobota, 16 stycznia 2010

Plakaty na targi edukacyjne

Mam kolejne zlecenie na plakat i ulotki, które muszą być gotowe za tydzień - na 21 stycznia. Koleżanki i koledzy pojadą z nimi na targi edukacyjne. Tym razem na plakacie musi się zmieścić dużo tekstu, bowiem mamy 7 kierunków a na każdym z nich kilka specjalności. Dziś dałam radę wygenerować jeden plakat. Postanowiłam, że ulotkę zrobię dopiero wtedy gdy już będę wiedziała, który plakat wybrano.


Ostatnio Photoshop często wyrzuca mi komunikat o błędzie i zamyka się bez ostrzeżenia i zapisania efektów pracy. To bardzo deprymujące. Dzieje się tak gdy używam narzędzia różdżki. Gdy wysyłam jakieś pliki na FTP to często przerywa mi połączenie, czasem Kaspersky informuje o jakimś wirusie.
Wszystko wskazuje na to, że trzeba będzie wkrótce zrobić format c.

20 stycznia 2010
Formatu jeszcze nie zrobiłam, bo nie miałam czasu. Po prostu pamiętam aby często zapisywać efekty pracy żeby jak najmniej stracić, kiedy mi wywali Photoshopa po raz kolejny.
Dziś narysowałam taki plakat:
Nauczyłam się niedawno korzystać z narzędzia piórka, znalazłam fajny podręcznik i wgryzłam się w temat. Nie żałuję, bo to naprawdę przydatne narzędzie do rysowania różnych kształtów fal, zawijasów oraz do tworzenia zaznaczeń. Teraz bardzo często używam piórka i odkrywam jego nowe możliwości. W wolnej chwili zrobię swój tutorial na ten temat.

21 stycznia
Dziś idę na uczelnię z plakatami. Udało mi się rano wygenerować jeszcze jeden.

0 komentarze:

Prześlij komentarz