sobota, 5 czerwca 2010

Plakaty kierunków studiów i specjalności

Czeka mnie nowe pracochłonne zadanie. Mamy 6 specjalności. Dla każdej z nich mam stworzyć odrębny plakat informujący o przedmiotach i ogólnej charakterystyce z tematycznymi obrazkami. Materiały mają spływać od pracowników wydziału.
To już druga wersja tego plakatu dla specjalności Filologia:



W przyszłym tygodniu mnie nie będzie - najpierw wyjeżdżam do Wrocławia - do naszego profesora - szefa katedry a resztę tygodnia spędzę wraz z moimi współpracownikami dryfując po Bałtyku w ramach konferencji, która odbywa się na promie. Mam nadzieję przywieźć ładne zdjęcia, które może posłużą do kolejnych experymentów w Photoshopie.
Postanowiłam umieścić pliki źródłowe moich projektów na przeklej.pl. Gdyby ktoś ich potrzebował gdy mnie nie będzie to będą udostępnione. Przeklej to jedyny w miarę sensowny dysk wirtualny jaki mi się udało znaleźć na moje ogromne pliki. I tak muszę je przesyłać spakowane, bo inaczej transfer kończy się niepowodzeniem. Pojedynczy plik ma przeważnie od 100 do 200 MB. Przeklej niby obsługuje pliki wielkości do 1 GB, ale jak się przekonałam to tylko teoria.

_______________________________________________


Po powrocie z konferencji i wielu emocjach związanych ze zwiedzaniem duńskich zamków, zabieram się znowu do roboty. Niestety nie mam zbyt dużego pola manewru tym razem, gdyż plakaty muszą zawierać bardzo dużo tekstu - opisy specjalności, listy przedmiotów na studiach pierwszego i drugiego stopnia. Zatem postawiłam na minimalistyczną szatę graficzną. Oto plakat dla kierunku ZIP (zarządzanie i inżynieria produkcji).


Plakat reklamujący kierunek Zdrowie Publiczne (wersja poprawiona).
Zarządzanie I stopnia....

 
23 czerwca 2010r.
Oto plakacik z ostatniej chwili dla kierunku Informatyka i Ekonometria:

0 komentarze:

Prześlij komentarz