czwartek, 5 stycznia 2012

Nowe Adsense - Jak wyświetlić zarobki od ostatniej płatności

W Nowym interfejsie Google Adsense brakuje mi bardzo tej funkcji "od ostatniej płatności". Pokazywała ona ile na dany dzień zarobiłam od ostatniej płatności. W nowym Adsense trzeba nieco pokombinować aby uzyskać tą informację.
1. kliknąć w Raporty skuteczności.
2. kliknąć w przycisk po prawej stronie z zakresem dat
3. ustawić pierwszą datę na 01 miesiąca w którym dostaliśmy ostatni przelew. Na przykład ja dostałam przelew w październiku to ustawiam datę na 01-10-2011.
4. drugą datę ustawić na dzisiejszy dzień (bo domyślnie jest ustawiona na wczorajszy)
5. kliknąć przycisk "zastosuj".

1 komentarze:

  • Unknown says:
    7 stycznia 2012 14:32

    Hey, świetnie tłumaczysz PhotoShopa. Właśnie wzięłam się za robienie katalogu dla produktów, które sprzedaję i niezmiernie mi pomogłaś. Dziękuję!

Prześlij komentarz