czwartek, 21 marca 2013

Ulotka konferencji

Tym razem stworzyłam w ulotkę o formacie A4 składaną na 3 części (format powstający po złożeniu A4 na 3 części to tzw. format DL - już kiedyś o tym wspominałam).
--> Ulotka jest prosta, bez żadnych udziwnień graficznych. Na stronie tytułowej zamieściłam jedynie kształt sporządzony za pomocą narzędzia piórko, w kolorze żółtym. Kształt ten poniekąd ma nawiązywać do pewnej imprezy towarzyszącej podczas konferencji - mianowicie zwiedzaniu muzeum medali i numizmatów z wizerunkiem Jana Pawła II. Może jakiś wnikliwy obserwator to skojarzy :). Kształt ponadto wypełniają zera i jedynki, które nawiązują do informatycznego charakteru konferencji i poniekąd także do multimedialnego i bardzo nowoczesnego charakteru wspomnianego muzeum.
Ulotka jest zrobiona w dwóch plikach - przód i tył.

 
























W kolejnym poście pokazałam w jaki sposób zrobić ulotkę podzieloną na 3 części: http://photoshop-porady.blogspot.com/2013/03/podzielic-obszar-roboczy-na-rowne-czesci.html
Skupiłam się na tym jak równo podzielić obszar roboczy.
Jeśli chodzi o składanie takiej ulotki to najlepiej wykonuje to specjalna maszyna do składania papieru -  tak zwana falcerka, która znajduje się w naszym wydawnictwie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz