niedziela, 6 września 2009

Jak przywrócić domyślne ustawienia

Często pracując i eksperymentując z tym świetnym programem graficznym okazuje się, że nagle nie działają jakieś skróty klawiszowe, albo coś działa nie tak jak byśmy sobie tego życzyli. To przeważnie wina ustawień, których jest w Photoshopie bez liku i trudno byłoby teraz dojść do tego co właściwie zmieniliśmy. Jest na to jedna rada - przywrócić ustawienia fabryczne.
Oto jak zresetować ustawienia w Photoshopie CS2 lub CS3 (sprawdzone pod Windows):

1. Trzymaj naraz klawisze Ctrl+Alt+Shift
2. Teraz (trzymając cały czas te trzy klawisze) uruchom Photoshopa
3. Podczas ładowania Photoshopa pojawi się okienko z pytaniem czy usunąć plik ustawień - kliknij TAK.

10 komentarze:

  • grafpoznan says:
    12 grudnia 2010 15:44

    super pomogło dzięki wielkie

  • Anonimowy says:
    15 stycznia 2011 15:45

    Super, bardzo dziękuję!!!

  • Unknown says:
    23 stycznia 2011 16:48

    Dzięki wielkie, pomogło.

  • Mia says:
    10 maja 2014 11:14

    matko, męczyłam się i szukałam czegoś co mi pomoże, a tu wystarczyło 3 klawisze nacisnąć. Dzięki wielkie!

  • Pionieerka says:
    24 kwietnia 2016 10:29

    Nic nie pomogło ....
    jak tak robiłam mogłam zmienić nazwę .... a dopiero mogłam wlączyć z samym ctrl+Shift ... ale nie wiem czy coś da a mam pscs6

  • Cuban says:
    14 lipca 2016 20:23

    a u mnie to nie dziala.. odpala sie jakies okno do zmiany nazwy itp .. adobe photoshop cc.. jakas rada jak to u mnie zrobic?

  • Cuban says:
    14 lipca 2016 20:26

    ok edit.. troche zle to opisales.. najpierw odpalic PS i od razu wcisnac te klawisze.. wtedy sie pojawia to okno o ktorym pisane bylo ;)

  • Ilona says:
    16 lipca 2016 17:27

    To nie wiem czemu nie działa.
    Tutaj dwa adresy gdzie pokazują to jak to zrobić
    https://www.youtube.com/watch?v=q1OCITC-VYM
    https://www.youtube.com/watch?v=4KtSsszMqkg
    pokazują jak to zrobić w CC

  • Unknown says:
    8 września 2016 06:49

    To ja mam dodatkowe pytanie .Czy po zmianie na domyślne ustawienia resetuje się w Photoshop wszystkie ustawienia czy tylko panel główny z narzędziami ?

  • byćkobietą says:
    27 marca 2017 11:06

    SUPER DZIEKI

Prześlij komentarz