piątek, 11 września 2009

Plakaty na inaugurację

Dostałam ostatnio trudne zadanie - zaprojektowanie trzech plakatów informujących o uroczystości inauguracji roku akademickiego w mojej uczelni. Plakaty mają być trzy, bo tyle jest rodzajów studiów (studia dzienne, zaoczne oraz Uniwersytet Trzeciego Wieku). Każdy mam zaprojektować w trzech wersjach do wyboru. To razem 9 plakatów. Na razie mam tylko kilka, które zamieszczam poniżej. Może jeszcze coś mi przyjdzie do głowy. To trudny temat i z niczym się nie kojarzący więc i motywy graficzne ciężko dobrać. Plakaty mają być w formacie A1. Do tego komputer mi się buntuje, w Photoshopie nie działa większość filtrów, często pojawia się komunikat o braku pamięci RAM. Nie wiem czy chodzi o RAM na karcie graficznej czy na płycie głównej.


Do wydrukowania i rozwieszenia wybrano plakat 2 (inauguracja ogólna), 5 (studia niestacjonarne) i 6 (Uniwersytet Trzeciego Wieku).

6 komentarze:

  • Unknown says:
    13 listopada 2009 15:08

    popracuj troche nad typografia :P

  • Ilona says:
    13 listopada 2009 16:32

    Czy mógłbyś rozwinąć tę myśl i wskazać mi co konkretnie jest Twoim zdaniem nie tak.
    Bardzo mi zależy na konstruktywnych uwagach.

  • Ten komentarz został usunięty przez autora.
    Ilona says:
    13 listopada 2009 16:37

    Ten komentarz został usunięty przez autora.

  • Ilona says:
    13 listopada 2009 16:38

    Oczywiście, jestem świadoma tego, że są tam literówki i proszę szanownych Czytelników, aby na nie nie zwracać uwagi. To wstępne szkice i tekst też jest przykładowy. Chodzi tylko o to aby było widać co będzie, w którym miejscu, w jakim kolorze itp. W ostatecznie zaakceptowanej wersji ten tekst jest oczywiście zmieniany.

  • Unknown says:
    5 grudnia 2009 01:02

    hej Ilono, tu nie chodzi o literoofki tylko ogolnie o dobór czcionki i sposób jej wykorzystania w kompozycji. Jeśli Cię ten temat interesuje zapraszam na maila: piotrsawczak@gmail.com


    pozdro ;*

  • Unknown says:
    9 czerwca 2011 23:14

    a ja dodam tylko że nie tylko typografia kuleje, ale także inne aspekty: dobór kolorów (aż się gryzą - polecam stronę colour lovers, można znaleźć tam masę dobranych i harmonijnych palet kolorystycznych), przeładowanie oklepanymi wektorowymi ksztaltami, nadmiar gradientow i innych efektow. Polecam przejrzenie www.behance.net - zwlaszcza projektow plasowanych jako featured. Pozdrawiam, Szymek.

Prześlij komentarz