sobota, 5 września 2009

Pierwszy wpis

Praca z Photoshopem zdarza mi się co jakiś czas, ale nie na tyle często aby pamiętać o wszystkich przydatnych funkcjach. Z resztą to tak rozbudowany program, że chyba nawet osoby, które używają go na co dzień nie znają wszystkich jego możliwości.
Ten blog to będzie forma mojego notatnika, gdzie będę zapisywać jak uzyskać różne efekty w Photoshopie, żeby na przyszłość nie głowić się niepotrzebnie "jak mi to wtedy wyszło...?"
Nie będę składać jakichś obietnic, jak to zwykle bywa przy pierwszym wpisie - bo wiem, że trudno mi będzie ich dotrzymać.
Zapiszę wszystkie informacje, które uważam za przydatne w taki sposób aby później można było bez trudu z nich skorzystać. Jeśli moje tutoriale pomogą jeszcze komuś innemu to będzie mi bardzo miło i proszę pozostawić po sobie ślad w postaci wpisu.
Muszę dodać, że to także moje pierwsze zetknięcie z platformą blogger.com, także przepraszam jeśli coś będzie wyglądać nie zupełnie profesjonalnie. Dopiero się uczę!

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających Photoshopperów
Rebeka.

0 komentarze:

Prześlij komentarz