wtorek, 15 grudnia 2009

Plakaty - rekrutacja zimowa na studia

Dostałam nowe zadanie zaprojektowania plakatu informującego o zimowej rekrutacji na studia zaoczne na Wydziale Zarządzania Politechniki Częstochowskiej.
Rekrutacja rusza od 26 stycznia i będzie trwać do 25 lutego jest zatem trochę czasu aby się uporać z projektami.

Teraz mówi się "studia niestacjonarne", osobiście uważam, że lepiej byłoby mówić "zaoczne" bo to powszechnie przyjęta nazwa i wszystkim się jednoznacznie kojarzy.  Słowo "niestacjonarne" kojarzy mi się z czymś mobilnym, w ruchu, jakby to miały być jakieś studia wyjazdowe, a nie po prostu weekendowe. Ale nie będę się rozwodzić nad semantyką sformułowań, bo w końcu moim celem jest jedynie to aby wszystko ładnie wyglądało na plakacie.


Niby prosty temat, ale jak się okazuje ciężko znaleźć jakieś oryginalne motywy graficzne. Mam wrażenie, że chłodny profesjonalizm i błękity symbolizujące nowoczesność odchodzą już trochę do lamusa. Teraz masowy odbiorca czeka na coś zaskakującego, nowe skojarzenia, ciekawe połączenia kolorów, kształtów. Coraz częściej widzę plakaty i różne materiały reklamowe odchodzące w swoim układzie od klasycznej złotej proporcji, mnie jednak nie bardzo przekonują. Uważam, że odchodzenie od zasad też powinno się odbywać na pewnych zasadach i mieć swoją logikę.
Dziś zrobiłam taki oto plakacik:

16 grudnia 2009

Dziś środa, do piątku powinnam stworzyć tradycyjnie 3 wersje plakatu oraz małą ulotkę w formacie 1/3 A4. Przed chwilą skończyłam taki oto plakacik:


Brakuje mi pomysłów. Na dworze zrobiło się mroźno, spadło nawet odrobinę śniegu (chyba pierwszy raz tej zimy), ale jeszcze nie jest na tyle malowniczo aby zadziałało na wyobraźnię i pobudziło mój twórczy zapał ;-).

Udało mi się zrobić jeszcze jeden projekt:
 

22:50 - ciąg dalszy wariacji na temat rekrutacji ;-)


18 grudnia (piątek)
Wybrano ten pierwszy plakat, zespół do spraw promocji wydziału komisyjnie orzekł, że jest najlepszy bo najbardziej się rzuca w oczy ze względu na czerwony nagłówek.
Zlecono mi jeszcze stworzenie ulotki w tej samej szacie graficznej. Rozmiar ulotki to 1/3 A4 i druk dwustronny.

1 komentarze:

  • natulka says:
    9 lipca 2022 20:38

    Aktualnie trwa właśnie rekrutacja na wszystkich uczelniach. Jeśli ktoś jest zainteresowany studiami w Warszawie to na tej stronie można znaleźć atrakcyjną ofertę studiów z wydziałów Ekologii i Zarządzania

Prześlij komentarz