wtorek, 11 maja 2010

Plakat - rekrutacja 2010

Na naszym wydziale rusza kampania marketingowa, w jej ramach zaprojektowałam taki oto plakacik. Dane są stare, bo mamy teraz więcej kierunków (ale to można szybko poprawić).



Wykorzystałam darmowe zdjęcie absolwentów z jednego z portali oferujących darmowe grafiki.
U nas co prawda nikt nie nosi biretów (chyba, że na nominacjach doktorów czy profesorów), ale jest to symbol, który jednoznacznie się kojarzy ze studiami na całym świecie. Chociaż nie lubię amerykańskich zwyczajów, to akurat togi na rozdaniu dyplomów wydają mi się fajnym pomysłem pod warunkiem, żeby za dużo nie kosztowały (podobno togi prawników potrafią kosztować po kilkaset złotych - wiem to od szatniarki, która pracowała w sądzie).
Chyba do jutra już nic nie wymyślę bo jest 23:28.

03.06.2010
To mój plakat w wersji ostatecznej sfotografowany komórką (iPhone 3G), na drzwiach Wydziału.

0 komentarze:

Prześlij komentarz