czwartek, 2 września 2010

Brak czcionki Arial Black

Rozpoczynając pracę z Photoshopem spostrzegłam, ze na liście czcionek nie ma mojej ulubionej Arial Black. Zdało mi się to dziwne,  gdyż w Windows mam ją zainstalowaną i pojawia się we wszystkich innych programach.
Rozwiązanie tego problemu okazało się jednak bardzo proste - otóż, żeby pisać czcionką Arial Black w Photoshopie należy wybrać po prostu czcionkę Arial a na liście rozwijalnej, ze stylami tekstu (obok Bold, Italic i Regular) pojawi się styl Black.


3 komentarze:

  • Unknown says:
    8 lutego 2018 08:22

    a u mnie nie działa regulator i nie mogę pisac nawet jak nastawie na 72 to mam pismo maciupkie mało widoczne co mam zrobić

  • Ten komentarz został usunięty przez autora.
    Ilona says:
    8 lutego 2018 11:34

    Ten komentarz został usunięty przez autora.

  • Ilona says:
    8 lutego 2018 11:40

    Spróbuj zaznaczyć napisany tekst i wtedy ustawić wielkość czcionki. Jeśli nie pomoże to przywróć ustawienia domyślne.
    Nie zaszkodzi też sprawdzić jaka jest ustawiona rozdzielczość obrazu, jeśli mniejsza niż 72 to mogą być problemy.
    Daj znać czy coś z tego pomogło :)

Prześlij komentarz