piątek, 17 września 2010

Plakaty na trzy konferencje

Tym razem na dniach powinnam wymyślić propozycje plakatów oznajmiających o trzech międzynarodowych konferencjach, które mają się odbyć na naszym Wydziale:
  • Kreatywność i Innowacje w Zarządzaniu Organizacjami
  • Zintegrowana działalność promocyjna na rynkach krajowych i międzynarodowych
  • Zarządzanie Publiczne - Uwarunkowania, kierunki, techniki
 Jednakże poniedziałek i wtorek spędziłam we Wrocławiu na Jubileuszowej konferencji Pana Profesora Adama Nowickiego. A obecnie jestem chora - mam zapalenie oskrzeli i zalecenie od lekarza, żeby leżeć. Zatem na pewno nie zdążę ich przedstawić do oceny Dziekanowi do końca tygodnia.




Ta powyższa propozycja z wykresem i cieniami budynków to mały autoplagiat - taki plakat proponowałam już w zeszłym roku na inną konferencję ale nie został wybrany, więc może tym razem będzie miał więcej szczęścia

A to kolejny pomysł. Dziś ewidentnie mam fazę na strzałki. Jakiś psycholog pewnie mógłby stwierdzić, że to dlatego, że sama potrzebuję ostatnio jasno wytyczonego kierunku i drogowskazów, za którymi mogłabym podążać. Zbyt wiele niejasności ostatnio było w moim życiu.


Tu znów można się dopatrzeć pewnej analogii ;-) do mojego zeszłorocznego plakatu, na którym to wykres okalał symbol górnictwa, ale tamten plakat nie był w użytku, więc może teraz moja koncepcja znajdzie uznanie.

 


0 komentarze:

Prześlij komentarz