wtorek, 21 września 2010

Poprawki plakatów

Ostatnio ze względu na kiepską kondycję psychiczną i fizyczną moje plakaty nie były najbardziej przemyślane. Dostałam zatem zlecenia poprawek
Najwięcej uwag dotyczyło plakatu na konferencję Kreatywność i innowacje w zarządzaniu (tego drugiego). Dziekan miał zastrzeżenia co do logiki i kolejności zawartych tam ilustracji. Teraz wszystko będzie logicznie i po kolei. Oto stary plakat (1) i ten po poprawkach:

(1)
(2)

Ten drugi plakat należy czytać od lewego dolnego rogu. Najpierw jest planowanie i spisywanie koncepcji, harmonogramowanie, potem badania laboratoryjne (i w domyśle chyba produkcja), co ma symbolizować ta nieziemska machina, nawiasem mówiąc ciekawa jestem co to takiego, Z badań i produkcji są pieniądze, które następnie inwestuje się w budynki firmy, w których można dalej myśleć i planować....

A oto kolejny plakat (3) i jego przeróbka (4) (nie wiem jeszcze czy zostanie zaakceptowana, bo nie miałam jakichś dokładnych wytycznych)

(3)
 (4)

Nic mi się nie kojarzy ze zintegrowaną promocją. Myślałam na początku o drzewie, na którego gałęziach byłyby różne symbole obrazujące różne środki promocji, np. gazety, TV, Internet, radio. Drzewo mogłoby wyrastać z kuli ziemskiej. Ale dobrać symbole jest ciężko tak aby były czytelne, bo to nie ma być łamigłówka tylko ogłoszenie o konferencji.

Na grudniową konferencję dotyczącą zarządzania publicznego plakat jest w zasadzie bez istotnych zmian - tylko powiększyłam litery:

0 komentarze:

Prześlij komentarz